15/05-10

hej alihopa sitter här inne och kollar ut på ovädret hoppas väl på att det inte blir åska. ush fy & blä. men aja i såna här väder är det faktiskt superkul att blogga, & typ mysa inne. kanske på med en onepiece,´jag kan säga lite saker om en onepiece , för det första skulle aldrig sätta på mig en sån ute eller i skolan . det är bara för mys hemma, eller om man har as stress till skolan kanske. finns många olika onepiece som är snygga ska visa favoriterna på bild sen ;). jag har i stort sätt idag vart hos min faster som är frisör. jag & hon var ute och jogga spåret på gryta & sedan klippte hon mig såklart vart jag supernöjd fick exakt så jag ville ha det+ mitt hår är jätte tunnt. i´m love it.
senare blir det film & plugg. saknat er bloggläsare. här kommer dom 2 snyggaste kill onepiecen.

 




här kommer dom snyggaste tjej onepiecen !



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: