25 DEC

Hej alihopa! nu sitter jag här. imorse efter jag hade vaknat gick jag in i duschen & duscha. och sen åt jag frukåst sen fixade jag mig. har tråkigt just nu men jag lyssnar på musik & har gjort i 2,5 timme. hahaha. ´men igår firade vi jul hemma hos min faster det va sådär, eftersom jag har magkatarr, eller hade, som tur håller det på att släppa nu :). men ja iallafall så fick jag systemkamera, massa små saker, 1500 kr& plattång & hårfön. sen en massa mer. orkar inte säga allt. men ja nu sitter jag och väntar på att jennifer ska komma hit. vi ska väl hitta på ngt. men hon ska hjälpa mig med att byta header&bakgrund hihi. sen senare blir det nog ida, vi ska kolla på film typ mirrors 2 som jag såg med älskling, men jag kolla mest ner i kudden då, nu ska jag kolla ;). eftersom jag är hemma sj ikv tror jag, föräldrarna ska nog t grannen he he. nu har jag inget mer att säga. kram;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: