THE CITY, med brudsen &pöjksen

Hej alihopa! igår åkte jag t stan vid 3 tiden & träffade Natalie röcklinger&Rebecca strömgren, vi gjorde inte så mycket, sen träffade jag samantha,johanna,benny,alexander så jag va med dom sen. sen träffade vi vanja typ i 10 min . jag, samantha,benny, johanna & alexander gicktill något tak .vi gick upp 20 trappor för att komma upp till det första taket. senvardet en stege man skulle klättra upp för att komma längst upp såklart skulle vi testa.& alla vi tog bild där uppe. de va ju inte direkt skönt. ISKALLT!.senåktw vi hiss ner puuhhh för alla trappor . Sen drog vi ner till stan igen och skulle träffa sanna. sen typ 5 min efter fikadevi på cofféhouse. efter det drogjag och sanna till nogra ställen och shoppade, sen hem. Sen idag (lördag) så åktevi ner till stan och drack chai-latte& åt någon bakelse till på espresso house. sen drog vi hemmåt, nu är vi hemma så snart ska vi äta kebab talrik hihi. men jag bloggar mer sen pusshej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: